<3

Hej alla <3

I dag har jag varit i skolan, som vanligt.. haha
Vi gick ända till kl 14.45 och jag stog ut utan att svimma, haha.
aja har nu bestämt mig för att ta ett par privat lektiorner med Ella.
Instuktör är Emma Willblad, känd över typ hela världen för sina fanstastiska freestyle shower.
Men jag måste värkligen få bukt på allt dragande och slitande i kopplet, alstså att få henne att gå fot.
Jag har tränat skit mkt i två månader typ varje dag men det blir tyvärr inga framsteg.
När jag ska försöka få henne att gå fot och även när vi är ute på promenad så hoppar hon på bakbennen ( söt tkr vissa men jävligt jobbit och inte ett dugg roligt ), paddlar, drar och sliter i kopplet och snurrar in sig runt mig typ 10 varv.
Och jag vet att jag kmr få dom tips och råd och coatchning jag behöver av Emma. Nu låter det kanske som hon är värsta '' problem hunden '' men det är hon absolut INTE. Men det är så med små hundar att det är jätte svårt att få dom att gå fot. Och vissa ger bara upp och tkr '' aa men det gör inget '' typ. Men hon ska kunna gå fot !! Så är det bara. Och jag är jätte peppad :)
Det har tyvärr inte varit lika många inlägg varje dag som förut och det beror på att jag har väldigt mkt att göra, Hunden, läxor mm. Men jag ska försöka att bettra mig. Men jag skriver ju iafl typ 3 inlägg om dan och det är ändå ganska bra :) Men aja nu ska jag ner till plan och träna lite och ta en lång promenad med Ella så vi hörs sen. Jag ska se om jag hinner lägga upp dom där bilderna som jag har lovat i ett par dar nu sen. Vi får se, men ciaoo <3<3<3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0