Agility är livet.. <3

Hej <3


I dag har jag och Ella tränat för fullt, båda vi tycker det är superkul !!
Jag tränade med lite olika kombinationer med slalom och hopphindret.
Jag tog bara 8 slalompinnar i dag när jag tränade i stället för 12, Ella behöver träna mkt på det och då är det bättre att inte ta så många åt gången. Hopphindret behöver vi igentligen inte träna på för Ella flyger över det, men båda vi tycker att det är superkul så vi kör med det ändå :D Tunneln och ringhindret använde jag inte i dag, jag tyckte att det var bättre att träna på slalomen, för det är det vi behöver träna på. Jag längtar värkligen jätte mkt tills vi får börja gå en massa kurser :) Men hon måste bli ett år först. Och så ska vi ju gå valpkurs och lydnads kurser först, hon är ju trots allt bara 14 veckor.. min lilla bebbe <3
Men vi tränar ändå, för vi tycker det är superkul !! och vi kör ju inga svåra hinder, hopphindret är nästan på marken ( 5 cm ovanför ) men Ella hoppar ändå typ 1 meter ovanför det.. vi tycker värkligen att det är superkul !! <3
We love agility.. <3




C i a o <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0