Agility träning nu <3

Hejsan allihoppa <3


Jag ska snart ut och träna lite agility med Ella :)
Mamma och pappa är ju inte hemma, dom är hos några kompisar så aa..
Det var därför jag inte kunde sälja med klassen i centrum i dag, eftersom dom som mamma och pappa ska till är alergisaka mot pälsdjur så kunde ju inte Ella följa med och hon kan ju inte vara ensam hemma än eftersom hon är valp fortfarande.
Men det är ganska skönt att vara hemma också.. och träna agility :) <3 Juste i dag är det exakt en vecka kvar till utställningen, jippie <3 :) Lääängtaaar som faaan <3 :) Det ska blir superkul :) Jag ska eventuellt på utställning den 11 oktober också i vinslöv :) Jag hoppas mamma och pappa vill köra mig ditt.. för jag vet inte ens vart det liger.. haha..!! Visst e man duktig dåe ?? Men jag hoppas att det inte är så långt här i från, för då är det större chans att dom går med på de :) aja jag ska tjata som fan iafl !! men hur som helst så fokuserar jag mot den 5:e nu :) Gissa om man e' taggad ?? klart som fan att ja e !! :) <3 men aja skriver mer sen, jag ska gå ut och träna med min lilla bebbe nu <3 så ciaaoo <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0