Agility träning

Hej allesammans <3


Håller på att rita upp lite olika kombinationer som jag ska pröva i morn.
Är så jävla träningssugen !!
Jag kan kanske ta med mig kameran och stativet och fota och filma lite.
Eller iafl fota det brukar inte funka när jag ska ladda upp filmklipp på bloggen.. tyvärr :(
Iafl nu är det bara en vecka kvar till skolan börjar, piss !! jag vill ha ännu längre sommar lov !!
Menmen finns inte så mycket att göra åt det.. tyvärr..
Hur som helst så ska jag till Leena ( Ellas uppfödare ) på måndag :D Hon ska hjälpa mig att rycka/trimma henne i ansiktet, tacktack :) A ja ska träna på i morn :) Harre bra !!



Bjuder på en bild




Ella tror att hon ska bada.. <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0