Bilder på Ella <3

Hejsan <3

Här kommer bilderna som jag lovade i förra inlägget <3 Asså hon blev så jäkla söt, hon är sötare en vad hos ser ut på bilden <3
Och sen är det faktist så att hon ska se ut så, rasen jack russell terrier ska inte vara långhårig som Ella var.
Visst hon var söt med det också :) Men om jag ska hålla på att ställa ut henne så kan hon inte se ut som hon gjorde. Och desutom så finns det risk för att hon får ögoninflamtion om det långa håret i anskitet växer in mot ögonen, och det hade det redan gjort.. så jag är glad att jag har fått bort det :) Tack, tack, tack Leena för hjälpen :) Man lär sig alltid något nytt :)


Innan trimmningen:



Här hade hon hår typ över allt, även vid ögonen !!




Efter trimmingen:








En helt ny hund ? Naaw, iafl nytt utsende <3 Haha <3


Jag ska ta fler lite bättre bilder i morn, om jag hinner.. elr jag måste hinna !! Gud det känns som jag har fullt upp hela jävla tiden, då menar jag inte med hunden utan allt annat. I morn måste jag dessutom köpa pressent till Hanna.. jag måste först fråga vad hon önskar sig.. Och sen på måndag så börjar allvaret på riktigt - skolan !! FAAAN jag vill INTE !! Jag vill bara komma bort, bort, bort !! Och det ska jag se till att göra. Jag ska sjata på mamma och pappa att vi ska åka på hund utställning i Tierp på söndag !! Och annars tänker jag ta mig ditt på nått annat sätt !! Jag ska ditt !! Det skulle vara så jävla skönt att komma i väg någon stans, där det dessutom är människor med samma intresse som jag, nämligen HUNDAR <3  Åhh vad det skulle vara skööönt.. Jag ska ditt, jag ska ditt, jag ska ditt !! På nått jävla sätt !! Villket som hälst, MEN JAG SKA DITT !! Tro inte att jag är sjuk elr nått.. men jag vill bara bort från visättra, bort från Huddinge ja allt !! Och Tierp liger typ 20 mil här i från :) I så fall så åker vi tidigt på morgonen och kommer hem sent på kvällen eftersom det är skola sen på månad.. dramat.. !! SUCK !! Jag längtar redan till nästa sommarlov och jag har bara gått i skolan en enda dag !! Fatta jag vill inte !! Jag vill bli vuxen och få bästema själv över mitt eget liv. Men det är ju tyvärr ett par år ditt.. Jag undrar hur jag ska orka hålla motivationen ända tills dess.. ??? A ja nu ska jag nog gå och lägga mig elr nått klockan är ju snart 12.. Tack en en gång för hjälpen Leena :) Tack, tack :)


Ciaoo <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0