Foton <3

Hej alla <3

Nu kommer bilderna som jag har lovat :)
Som jag tagit med min nya kamera, jag är faktist riktigt nöjd med vissa av bilderna :D
Vad tycker ni, är dom bättre en dom som jag tog med min förra kamera ?? Jag tycker iafl dom är mkt, mkt bättre. Elr asså dom är ju det, det ser man ju !! Jag är faktist riktigt nöjd med kameran, det lär väll bli en ny om nått år igen, ni vet väll hur jag är, haha..:P elr vi får väll se, just nu sammlar jag faktist till en annan '' sak '', kan ni gissa vad det är ?? Ni kan väll skriva i gb:n elr en komentar vad ni tror det är så svarar jag i morn. En ledtråd är iafl: det är inte billigt.. äh, ni som känner mig borde veta, vad ägnar jag typ hela min fritid till ?? haha nu borde det inte vara så svår nu har jag ju typ sakt svaret, haha. aja jag skriver iafl svaret i morn. Men nog om det, här kommer bilderna :)























Där var alla bilder :) Orkar inte ladda upp några fler nu, men det kommer fler i morn :) Den sista bilden är '' dagens outfit '' så då fick ni den också, haha. Jag vet att mitt ena ben ser jätte stort ut, jag vet inte vrf det blev så men dom ska iafl se ut som det som ser normalt ut, haha. ´Men aja vet inte vad jag ska göra nu, plugga lite kanske vi får se.




Ciaaooo <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0