...

Hej allesammans <3


I dag efter inlägget jag skrv förut åkte jag och badade och sen åkte jag till nora och åt nora glass och handlade.
Men när mamma och pappa gick in för att handla så fick jag värdens huvudvärk.. !! Det kändes värkligen som om huvet skulle spricka !! Innan mamma och pappa kom ut trodde jag ärligt talat att jag skulle svimma, jag fick sätta mig på en bänk och lägga huvudet i knät, för att jag inte skulle rammla. Och när mamma och pappa kom ut så sa jag det till mamma, hon trodde att det berode på att jag inte hade trukit på typ hela dan och det har varit 29 grader varmt !!
Så pappa gick in och köpte en liten festis till mig men när jag track den kände jag mig bara ännu sämmra.
Så jag gick in och köpte 2 stycken flaskor vatten, den ena med päronsmak och den andra med skogsbärssmak och drack dom men kände mig ändå inte bättre..
Och på vägen hem i bilen sommnade jag och sen när jag kom hem fick jag värktapleter av mamma och sen gick jag och la mig och sov i typ 20 minuter elr nått och sen gick jag upp och åt varma mackor, mums !! och efter allt det där så käner jag mig nu bättre nu elr jag har fakist nästan ingen huvudvärk alls. Bjuder på lite bilder <3
Hoppas att ni gillar dom.. <3








Ella min bebe.. <3







Resten av bilderna kommer i morn.. <3




C i a o.. <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0