Förlåt för skit dålig updatering i dag..

Hej, ja som rubriken tyder.. förlåt för en usel uppdatering här på bloggen i dag..
Men när jag kom hem från skolan typ vid kvart i 4 elr nått så åt jag lite mat och sen gjorde jag en massa jävla läxor som vi har och sen så skulle jag i väg på valpkurs. Så jag han liksom inte.. menmen skriver hur som helst ett inlägg nu :D Valpkursen gick ganska bra. Bara det att Ella blir så himmla okoncentrerad när hon är med många hundar.. villket jag oroar mig lite för in för utställningen på lördag.. men jag hoppas att det ska gå bra iafl. Menmen jag kan tyvärr inte skriva något mer eftersom jag har skit mkt läxor som jag måste göra.. :( Men skriver nog ett inlägg sen, bjuder kanske även på nån/några bilder sen.


Ciao <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0