Förlåt, förlåt, förlåt..

Hej allihoppa <3

Som rubriken tyder, förlåt så jätte mkt att det inte blivit något inlägg i dag förnst nu.. men på förmiddan åkte jag till sea hund och katt och köpte 2 utställnings koppel ( ett biget ( stavning.. ? ) och ett vit ), hundgodis, 6 st koner och ett halsban och sen så åkte vi till rusta och köpte en jätte stor bädd åt Ella och sen efter det så åkte vi till ett ställe som heter typ American elr nått. A ja skitsamma men iafl så åt vi där jag åt nån slags biff men pomfrit. Och sen åkte vi hem och när jag kom hem så gick jag ner till ängarna vid planen där dom har hundkurser och tränade lite med Ella, hon gör stora framsteg :) <3 Och jag tog också lite kort men sen när jag hade tagit några kort så hände det nått, jag vet inte vad men allt blev bara grönt hela tiden..Så jag gick hem och pappa försökte fixa det där, men det gick inte :( Så i morn så ska jag till net on net och köpa en ny kamera. Jag skulle igentligen köpa en kamera som jag har tittat på jätte länge som är typ rosa, men en exakt lika dan sån fick Hanna i födelsedags pressent. Och jag är inte en sån som härmar folk medvetet så därför får det bli en annan kamera som jag har tittat ut :) Så i morn blir det nog lite bilder, så håll ut tills dess <3 Harre bra <3


Ciaoo <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0