Go' kväll allihopp <3

Hej och go' kväll allihoppa <3

I dag på em ( eftermiddan ) var jag som sakt nere på plan och tränade lite agility med Ella.
Det gick superbra, jag körde lite olika saker. Nått som är lite störande är när det typ stannar folk som står och kollar skit länge.. !! Jag tkr det är jobbit.. dels för att Ella inte kan konsentrera sig då och dels för att jag inte heller kan det när nån står och stirrar på mig !! Jag har inget emot att folk tittar, absolut inte men då kan dom iafl komma fram och säga hej, asså även om man inte känner varandra för då blir iafl Ella lungn.. Menmen träningen gick iafl bra. Ska nog köra lite i morn också :) aja nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. ? antingen ska jag fixa till hemsidan elr så ska jag lägga mig.. ja, den kanske är ganska tidigt för att det är helg.. klockan är ju bara 23.15 men ärligt jag är skit trött.. !! Juste tobak blev rånat förut.. det var så att jag skulle på promenad med Ella och  då gick jag över bron och då så jag en polisbil med syrener, och dom som känner mig vet att om jag ser en polisbil så springer jag efter, nyfiken som jag är.. och det gjorde jag även denna gång. Och när jag kom ner till tobak elr aa där vi pulsen och där så stog den där och en polis var inne på tobak och en annan stog och pratade med en taxi chafför.. och jag ställde mig brevid och väntade. Och plötsligt kom det en till polis bil, och en till, och en till plus typ 2 elr 3 privat bilar asså privat polisbilar. Och då frågade jag vad som hade hänt och då sa dom '' ett rån '' ja bah, ehh..? ett rån !! okej.. elr asså jag sa det inte men jag tänkte det och sen så började jag gå hem efter ett tag.. men stackars hon som jobbar där hon är typ runt 22-23 år och jag såg att hon var alledes röd i ansiktet och svullen och man såg att hon hade gråtit och man såg hur hon värkligen skackade.. stackaren.. :( aja jag skriver mer i morn, go' natt <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0