God kväll

Hej alla <3

Tänk det är bara 2 dagar kvar till skolan börjar, SKIT !! Jag vill INTE !!
Tänk i morgon så är det bara en enda jävla dag kvar !! piss !!
Men jag har iafl en annan bra nyhet :D  Jag och Ella ska gå grundlydnadskurs och ev nybörjar agilitykurs :D:D:D <3
Så vi kommer att gå 3 olika kurser i höst, det är ju valpkurs också :D
Det är något jag ser fram i mot, att gå alla dom här kurserna :)
Sen ser jag ju så klart i fram i mot utställningen också !! Nervös..? Svar: JAAAAAAA!! Som fan !! Men jag är så jävla taggad också :D Det ska bli så himmla jävla kul :) <3 Jag längtar faktist <3<3<3 :D
Men hur kan sommarlovet ha gått så jävla fort.. ? Jag fattar inte det !! Det känns som det bara har svichat ( stavning..? ) i väg.. !! Tänk på torsdag är Ella 4 månader !! Då har hon varit hos oss i 2 månader !! Fan vad tiden har gått fort, alledes för fort..!!
Men så jävla kul vi har haft <3 :D Ella är det bästa i mitt liv <3<3<3 Jag ångrar ALDRIG att jag köpte henne <3 inte ens när hon är busig och sätter i sina sylvassa tänder i mina armar så man börjar blöda.. <3 Jag ÄLSKAR henne mer en nått annat på jorden <3 Och målet är att jag när jag är 15 ska ha två  hundar till. En jack russell terrier till och en schäfer <3  Jag älskar schäfrar <3 Och jack russell är som en schäfer i litet format <3 Och jag älskar dej Varja.. <3 :' (  Jack russell och schäfer, det är dom absolut bästa raserna ( enligt mig ) <3


Kraaamar <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0