God morgon - dags för skola !! :(

Hej alla <3

Nu har jag precis varit på en promenad med Ella '' stolt '' '' stolt '' '' stolt '' så här tidigt på morgonen, klockan är bara halv 8.
Gud jag vill gå och sova igen !! Jag har bara sovit 4 timmar i natt eftersom lilla Ella har hållt mig vaken genom att pipa..
A ja jag ska kanske gå och lägga mig lite tidigare en 1 på natten i dag.. Hur som helst så ska jag ju till Leena ( Ellas uppfödare ) efter skolan elr först ska jag hem och hämta min lilla bebe <3 Men jag vet inte om jag hinner slänga in nått inlägg, vi får se men annars bloggar jag så klart i kväll när jag kommer hem :) <3 A ja hur som helst så börjar jag 9.00 i dag och slutar 12.00 i dag. Och efter det så åker jag hem och hämtar Ella och sen ska jag vara hos Leena kl 14.00 :)
Nej, nu måste jag ta och göra mig färdig, ha det bra i dag alla <3




C i a o <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0