Har varit hos Leena :)

Hej allihoppa <3

I dag var första dan i skolan.. BLÄÄÄ !! Det ända bra var att vi fick glass, haha !!
A ja skit samma, sen åkte jag hem och hämtade Ella elr jag kastade först i mig en macka och sen åkte vi :)
Sen när vi kom fram så fikade vi lite och pratade och Leena gosade lite med Ella bebben <3 :)
Och så fick jag träffa lilla söta Malte, en 12 veckors valp som ska ut på foder. Han var super söööt <3 Gubben <3
Fast han trode visst att han var äldre en Ella för han morade och skällde som om han försökte fostra henne, haha <3 Och snäll som hon är så läger hon sig ner på rygg och bara ligger där, lilla gumman <3 Gud var dom var söta <3
Och sen så skulle ju Leena hjälpa mig att trimma henne, och det var ju lättare sakt en gjort.. hon satt inte still, och hon pep, och gnällde och aa.. men vi fick hjälpas åt och en höll henne och den andra trimmade. Men Leena vet ju hur hon ska göra men det är inte så enkelt när hon inte sitter still för 5 öre.. men efter en stund så var vi klara och min lilla bebbe blev jätte söööt <3<3<3
Hon fick mycket smalare ansikte nu och den bruna förgen som hon faktis har framträder mkt mer <3 :) Gulle plutten <3
A ja jag lägger ut en bild senare i kväll och skriver mer då <3


C i a o <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0