Heeii <3

Heej allihoppa <3

I dag har jag inte planerat så mke vad jag ska göra..
Ska ringa Astrid och fråga om vi kan gå ut med hundarna.
Sen vet jag inte.
I morn ska jag iafl som sakt till Leena ( Ellas uppfödare ) hon ska hjälpa mig att rycka Ella i ansiktet ( asså jag måste ju det eftersom det är utställning snart ) så jag ska vara där klockan 10.30. Måste gå upp ganska tidigt men det gör inget för jag ska ju göra nått roligt, haha det är väll bäst jag vänjer mig.. skolan börjar ju snart.. !!! :' ( :( jag vill inteeeeeeeeeeee !! Plz kan vi inte ha 3 månaders sommarlov till !! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill INTE !!!!! A ja ska ringa Astrid nu så ciaoo <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0