Hej <3

Hej alla <3

I dag har jag väll inte planerat så mke vad jag ska göra..
Vid 2 tiden ska jag och Ella på promenad med Astrid och Trixi :D
Sen blir det lite agility träning också.. :D <3
Jag önskar att jag kunde träna agility hela tiden för det är så jävla kul.
Längtar som fan tills jag får gå agility kursen :D <3 Men jag får vänta tills Ella blivit 1 år.
Så om dom inte har några kurser på hhu efter april såbrukar det finnas vissa klubbar som har kurser på sommaren och då ska jag gå en sån kurs.. läääängtaar <3<3<3
Men först blir det valp och lydnads kurs. Det ska bli kul det också.
Sen till nästa höst ska jag även gå freestyle kurs med henne :D Men även där så måste hon vara 1 år.
Men tills des så får vi träna ensamma och det går ju faktist också bra för jag har ju typ alla hinder förutom vippbrädan och ett  annat hinder som ser utt som ett A utan sträcket i mellan och där ska hunden gå upp på ena sidan och ner på andra.
Menmen nu har jag faktust en annan sak att se fram emot..:D Nämligen utställningen i Haninge den 5:e september !! :D <3
Är som sakt sjukt närvös och sjukt taggad !! :D Ska bli jätte skoj. Det blir en heldag asså valpklassen är på morgonen typ halv 10 och sen är det en massa andra klasser också med tikar Ö 12,5 och U 12,5 asså över och under asså mankhöjden sen är det samma sak med hanar och sen är det avelsklass och unghundklass ooch aa allt möjligt :D Så det blir jätte kul.
Menmen ska ut och träna agility med Ella nu.

Bjuder iafl på en liten bild som jag tog i går.
Hoppas ni gillar den..





C i a o <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0