Hejj

Hej allihoppa <3


Jag skulle ju igetligen åkt till Leena ( Ellas uppfödare ) i dag, men hon fick problem med ryggen så jag ska ditt på onsdag klockan 14.00 :D Förlåt att jag inte bloggade i går kväll, men jag höll på att uppdatera hemsidan och sen så glömde jag det.. elr rättare sakt jag orkade inte så jag bryde mig inte om att skriva något inlägg.. sorry.. men det blir en massa inlägg i dag iafl men kika gärna in på hemsidan: http://ellashemsida.webs.com jag har laddat upp bilder i fliken '' matte, karolina '' och '' Ella '' :D
Har inte så mkt mer att skriva.. jag tror att jag ska gå ut på en promenad med Ella snart, så fort hon vaknar.. Sömntuta !! <3<3<3
A ja    C i a o <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0