Hemma från Hanna <3

Hej <3

Nu är jag hemma från Hannna, gud villken kväll vi har haft tjejer !! :)
Det var jag, Sofia, Miranda, Emma, Ebba och så klart Hanna :)
Vi hade skit kul med väldigt, väldigt, väldigt, väldigt mycket skratt och flabb..!!
Man kunde minst tro att vi var fulla så som vi betede oss på Hannas studsmatta.. alla hoppade på varandra och till slut låg alla på studsmattan på varandra och ingen kunde typ ta sig upp.. För varje gång vi försökte så bröt vi ut i en hysterisk skrattatak !! :) Haha men till slut kom vi väll upp och sen hände samma sak igen.. Haha.. Synd att jag inte hade kameran med mig.. :( Men Hanna hade sin nya kamera med sig så vi fotade en massa, vi får väll se om hon lägger upp dom på vår gemensamma blogg. Men det var värkligen en superrolig kväll tjejer !! <3 :) Och nu är jag skit TRÖTT !! menmen nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men vi får se. Harre bra, jag skriver nog ett litet inlägg sen <3


Ciaoo <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0