Hemma igen <3

Hej, nu är ja hemma igen, elr jag kom hem för ett tag sen.. Träningen gick superbra
Gjorde samma kombination som jag brukar, och det gick faktist bättre en det brukar. Hon var liksom mer fokuserad  Så jag är nöjd med träningen. Jag har föresten gjort en till ny blogg i stället för jackrussellhunden.blogg.se för jag glömde villken mailadress jag hade till den.. haha aja men nu har jag gjort en ny som heter: http://jackrussellterrierhunden.blogg.se jag vet skit långt namn menmen.. där uppdaterar jag också dagligen precis som jag gör här, fast jag skriver kanske inte om typ '' asså gud vad jag är trött på skolan, asså jag vill ha längre sommarlov, asså gud vad mkt läxor vi har, etc.. '' aa ni fattar..
aja nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. jag tror att jag ska fixa till hemsidan lite elr nått.. Ella min lilla sötnos sover, så aa  aja.. skriver mer sen.




Ciao så länge









Karolina Persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0