Ny disign <3

Hej, som ni ser så har jag gjort ny design och bytt text, ni vet den som står där uppe.
Förut stog det ju '' Karolina Persson '' men nu står det '' Karolina Persson & Jack russelln, Ella <3 '' Och under det står det med lite mindre text '' YOU AND ME 4-EVER, ELLA <3 '' Så vad tycks ?? skriv en komentar vettja och berätta vad ni tycker. aja nu ska jag gå ut och träna agility med Ella som jag sa att jag skulle men då fick jag för mig att ändra disignen i stället. aja..


Ciao <3









Karolina Persson

Kommentarer
Postat av: emelie (din brevvän)

hej, fin design, men hur gör du om designen och framför allt texten?

2009-08-29 @ 20:46:14
URL: http://rosaflikkan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0