Ny kamera :) <3

Hej allesammans <3

I dag har jag varit på net on net och köpt en ny kamera :) Eftersom min andra har gått sönder..
Jag är iafl nöjd med den, korten blir jätte bra :) Den har 10, 2 mx villket är väldigt bra eftersom korten blir jätte fina med bra upplösning :) min förra hade bara 5, 0 mx och den hade inte alls lika bra upplösning. Så jag är altså nöjd :)
Nu är den här helgen också slut, gud varför ska helgerna gå så himmla fort.. !!?? Och den här veckan blir det vanliga tider, dvs typ 3 varena jävla da !! Fast på måndan kmr vi sluta 13.00 eftersom vi inte har fått vårat schema en men vi kmr få det på månda. Men sen så slutar vi ju 13.00 på fredan också men det är enligt schemat, det var den enda dan som var bra. Menmen det är inte något som går att göra nånting åt, tyvärr. Men i morn börjar iafl valpkursen och det ser jag fram i mot ;) Det ska bli superkul :) Men nu ska jag ta och städa mitt rum, det behövs !! Haha, men bjuder iafl på några bilder :) Jag kan ju säga att dom är tagna med min gammla kamera. A ja här kommer dom iafl:









Sötnöten <3

Jag tog också några bilder på när vi tränade i går. Jag byggde upp en liten
agility banan, jag orkade inte släpa med mig alla hinder så det fick bli
tunneln och koner. Och så utställnings tränade vi ju lite också, och det gick
ganska bra. Så här kommer dom bilderna:







Nu väntar stdning, BLÄÄ !! :P A ja..

Ciaoo <3









Karolina Persson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0