Ny kamera ? - Elr inte ?

Hej alla <3

Jag sitter här och funderar på om jag ska köpa en ny digitalkamera.. ?
En som har flera megapixlar, och tar 3 bilder på en sekund.
Men jag vet inte riktigt den kostar typ 1500 ( ungefär, tror det var 1494 elr nått :P ) men vi får se hur jag gör, jsg måste ändå sammla lite i så fall.. höh.. :P Men men jag funderar på om jag ska bygga upp lite agility hinder och träna lite med beben.. ( ? ) tror det men hun måste vakna först. Bjuder på ett par bilder som jag tog i går.

Det är totalt FÖRBJUDET att kopiera bildena och det gäller alla bilder. Det finns undantags fall ( jag låter vissa ) men fråga först !!


























Här är alltså bilderna jag tog i går, jag bara älskar att fotografera :D Jag har föresten uppdaterat hemsida Med info om mig, info om Ella och vrf jag valde just rasen jack russell terrier. Om ni vill se, så gå in och kika vettja :D och släng gärna ett litet meddelande i gästboken så blir vi glada :D









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0