Förlåt..

Hej allihoppa <3

Förlåt att jag inte skrivit nått i dag.
Men efter skolan åkte jag hem och tog en snabb fika med mamma och sen tog jag med mig lilla Ella till huddinge med Miranda.
Vi åkte buss och det gick superbra !! :D Ella satt på sättet längst in ( det är ju två sätten, ni vet ) och tittade ut :D Så sött asså<3
aja när vi kom fram till huddinge C så köpte vi en glass på mc donald' s och sen satt vi och åt den och sen tog vi bussen tbx hem. Juste den 26:e september ska jag på valpträff, det ska bli superkul :) Altså att träffa alla valpar från Leenas kullar.
Just nu känns det som hela september är uppbokad med saker. Det är kuser som börjar och det är utställningar och valpträffar o aa.. Men det känns kul :D Det ända som inte känns kul är att det känns som jag har läxor jämt !! Det tär på min och Ellas tränings tid, iofs så gör jag typ alltid läxorna sent på kvällen men ändå.. aja det är bara att bita i hopp ( elr vad det nu heter.. ?:P ) Men det ska bli superroligt att ta privat lektiorner med Emma Willblad :) Och få lite tips och råd och hjälp med Ella, elr asså hennes gång elr vad man ska säga, haha. Men jag är samtidigt skit närvös ( mer närvös en för utställningen ) Emma är ju typ känd över hela världen för sina freestyle pogram med hunden Csar och även sina andra hundar. Men jag kommer iafl få hjälp och det är jag jätte glad för :D Och jag hoppas att jag hinner ta nån lektion innan utställningen den 5:e eventuellt så ska jag ta en lektion på onsdag :D Visst det är dyrt, 400 kr i timmen men det är värt det liksom att få bukt på problemet. Och det finns ännu dyrare som kostar typ 700 kr i timmen.. !! Så i gemförelse med det så äre biliit !! aja i morn får jag se vad vi hittar på, det blir kanske lite agility träning :D Det beror på om planen är ledig, nu när alla kurer börjar är det nästan alltid nån där.. menmen vi får se. Jag skriver nog sen <3


Ciaooo <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0