Utställningen :)

Hej allihoppa <3

Jag måste bara börja med att säga förlåt för den dåliga uppdateringen här på bloggen dom senaste 2-3 dagarna..
Men jag har ganska mkt att göra, läxor, gå ut med hunden mm.. Fast det är nog mest läxorna som tar det som förut var min
'' bloggtid '' Men jag ska försöka uppdatera lite mer.. :) Men iafl utställningen närmar sig med stormsteg.. det är nu bara en vecka kvar, asså det är ju nästa lördag så i morn är det en vecka kvar :) Jag är supertaggad :) Det ska bli jätte kul :D Jag kommer åka ditt med tåg och buss eftersom pappa jobbar den helgan och han kunde inte byta och fick heller ingen semester.
Men det går bra att åka ditt själv, faktist ganska skönt också.. :) Det är ju inte derekt svårt att ta sig ditt eftersom det ligger i Haninge och jag är där typ skit ofta :) Det är bara att ta tåget mot märsta och gå av i älvsjö och byter till tåget mot västerhaninge och sen där i från tar man buss 845 mot gålö och sen går man av i gålö och sen är man framme :) Superänkelt, men sen så är det bara en sak kvar efter det.. och det är att veta vart jag ska gålö havsbad är skit stort med camping, vandrarhem etc.. men det löser sig nog, elr jag vet att det gör det för Leena kommer ju vara där och hon vet ju vart jag och Ella ska :) Jag ska vara där 9.00, vår klass börjar 10.00 och Leena sa att man helst skulle vara där lite innan och att hon skulle vara där redan klockan 9.00 så då åker jag så att jag är där då också :) Jag kommer ju så klart att ha med mig kameran och fota en massa <3 :D Så ni lär få en massa bilder här på bloggen då :D nej, nu tror jag att jag och Ella ska ta oss ner till planen och träna lite :D Så vi hörs sen <3




Ciaoo, see yeah <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0