1 december !

Hej !


förlåt för en hämskt dålig uppdatering här. Men har varit sjuk eller ja man kan väll säga att jag fortfarande är det men är i allafall bättre så jag ska nog till skolan i morn.

Tänk i dag är det 1:a december ! Shiiit alltså vad tiden går snabbt ! Bara 23 dagar kvar till jul. Tiden bara rusar i väg. Hur som helst så har jag inte derekt någon julkänsla.. :S Kan bero på att jag inte ens har julpyntat.. seg som jag är. Men har varigt sjuk och så, så det har liksom inte blivit av. Men ska nog ta och fixa det nu i kväll :)









Ja, det är faktist bara 23 dagar kvar till jul !:) Som ni säkert ser också så har jag kopierings skyddat denna bild, men det gäller såklart på alla bilder här inne. Men jag funderar på att börja copyright skydda alla mina bilder. Vi får se hur det blir man jag tror det. :)

Nej, nu ska jag ta och gå och julpynta lite och få lite julkänsla !:)





Ciao !










Kommentarer
Postat av: Maja <3

vi ses väl i helgen ? ;) kram.

2009-12-01 @ 20:28:30
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0