300:e inlägg

Ja, detta är mitt 300:e inlägg!:) Dock så har jag tagit bort en massa inlägg förut men ändå.

I dag har det inte hänt så mycket.. skulle igentligen åkt till skhlm men det blev inte så. Men jag vaknade inte förnst halv 1, villket kan bero på att jag inte somnade förnst vid 4 i går. Eller igentligen, i dag! Menmen.

I morn ska i allafall jag och Ella till Maja och Zoro!:) Blir nog en härlig prommenad till vårbergtippen och en massa träning och snöbolls kastning haha * ler * Blir i allafall kul.

Nu ska jag nog ut på en prommenad med Ella, ska även ta med mig kameran och fota en massa bilder!:) Var ett tag sen. Men nu ska det bli en massa nya snöbilder.





Jag vill ha sommar! Bilderna är tagna i sommras.


Bjuder i allafall på detta lilla '' sommar collage '' innan jag går. Som sakt: jag vill ha sommar!




Ciao!









hemsidan


Kommentarer
Postat av: Maja

jätte fin design och mysiga bilder från i sommar :)

2009-12-29 @ 20:50:54
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0