En underbar helg framför mig!

Hej!

Ja, som rubriken tyder så har jag en hur rolig helg som helst framför mig! Som värkligen kommer bli toppen! På fredan ska jag med mamma och pappa på idol och på lördan ska jag och Maja på HUND2009!=) Och på söndan ska jag och Maja vara hemma hos henne!<3 Det kommer värkligen bli bäst! Så jag längtar värkligen till helgen!

Som ni säkert märker också så är jag tillbaka från min blogg pause. Ska försöka att se till så det inte blir några fler men det beror lite på idioterna där ute! Alltså dom som skriver en massa idiotiska kommenarer! Men för er som vill läsa min blogg och kommenterar snällt så ska jag försöka.





                      Karolina P / karrowhh.blogg.se
                            © Kopiering förbjuden

                      Karolina P / karrowhh.blogg.se
                            © Kopiering förbjuden

We 4-ever!<3 K-M-E-Z!<3




Ha en fortsatt bra dag, vi hörs sen!









hemsidan


Kommentarer
Postat av: Maja <3

haha det kommer bli BÄZZT !! ska nog köpa lite saker till Zoro där i julklapp om jga hittar något bra =)

2009-12-08 @ 20:18:18
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Maja <3

haha det kommer bli BÄZZT !! ska nog köpa lite saker till Zoro där i julklapp om jga hittar något bra =)

2009-12-08 @ 20:18:20
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0