Gammla bilder

Hejsan !


Tänkte bjuda på några gammla bilder på mina katter Izzy och Sotis 









Ja, det fick bli som ett collage i stället  Sitter här och funderar på vad jag ska önska mig i julklapp.. det ända jag önskar mig är pengar.. inte så där jätte rolig önskelista kanske  Jaja.. vi får väll se hur det blir.

Juste, har fixat högerklicks skydd nu med hjälp av Hanna, tack  Men som ni säker se så har jag copyright skyddat denna bild ändå  

Nej, detta får nog bli det sista inlägget för i dag. F.o.m i morn blir det bättre uppdatering också om jag inte har ett berg med läxor.. men det blir i allafall någon uppdatering. Hade väll tänkt att försöka komma i säng i vetting tid i dag och jag har fortfarande några saker jag måste fixa först.

Så vi hörs i morn, hej !














Kommentarer
Postat av: Maja <3

hejsan, Söta bilder på sotis och Izzy !=)

Har tuvär en dålig nyhet, Det är att det är fryst i backan (det var dte i alla fal idag) Så om det fortfarade är det på söndag kan vi inte få in agillity pinnarna/hindrena i marken. Men vi kan kolla det på söndag morgon och om dtegår kna du ta med dig hindrena annars får vi hitta på något annat som långa hundpromenader och kanske till och med lite snökrig !! =) men hoppas vi kan köra agillity !! =)

Hörs senast på Lördag kväll !! KRAMAR // Maja och Zoro !! <3

2009-12-02 @ 18:36:53
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0