Go' natt!

Hej!

Förlåt för att uppdateringen har varit lite dålig nu på sisstonde men den här veckan har vi inga läxor, inga prov och vi slutar typ 13.00 varje dag. Och i tisdags, i dag och i morn, torsdag så har vi haft sov morgon. Men jag har i allafall tränat med Ella så mycket jag har kunnat då :) Men jag lovar att uppdateringen ska bli bättre. Men om en stund ska jag väll gå och lägga mig så detta lär bli sista inlägget för i dag. Men vi hörs i morn!




Med denna bild säger vi go' natt!<3




Men ha det bra, vi hörs i morn!


CIAO!









hemsidan


Kommentarer
Postat av: Maja o Djuren <3

älskar bilderna uppe till vänster och nere till höger men de andra var oxå jätte fina =)



ha en bra dag :) // Maja <3

2009-12-17 @ 17:45:38
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Malin

Tävling i bloggen, perfekt till jul! Ta chansen o vinn :)

2009-12-18 @ 04:15:23
URL: http://soblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0