I love you!♥



                           Bara för att du är för underbar!♥



I dag har jag faktist inte gjort så jätte mycket. Åkte till Huddinge centrum en sväng för att köpa en julklapp sen hem igen. Sen kom en jobbar kompis till pappa ( han jobbar på röntgen på huddinge sjukhus, och mamma på ortopeden på huddinge sjukhus ) och hon var här typ till klockan halv 9. Sen följde jag med henne till tågstationen och nu har jag inte gjort så mycket. Lite roligt, för hon var både lite hund och katt rädd, och vi har ju både hund och katter. Så jag höll mestadels i Ella och hon var väääldigt väääldigt uttråkad sen, haha! Hon höll sig lugn på vägen till tågstationen men när vi var på väg hem så blev hon galen!♥ Hon bet i kopplet, hoppade efter mig och hade nog inte haft något i mot om jag hade kastat mig i snön, uttråkad säger jag bara! Så vi tog en liten sväng runt visättra för att hon skulle lugna ner sig lite. För att för Ella finns det inget ord som heter lugn. Bara när man ska sova på kvällen.

I morn ska jag i allafall följa med pappa och julhandla (y):) Men först ska mamma och pappa i väg för att handla julklappar. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får en systemkamera som jag har önskat mig i 1 år nu! För det är så himla tråkigt att fota med en vanlig digitalkamera, även fast det kan bli bra bilder med den också. Men lääängtar i allafall så himla mycket till julafton nu!:) Som faktist är om 2 dagar! Eftersom klockan är snart halv 3 på natten och då är det ju den 22:e i dag, haha!

Nej, nu ska jag ta och hoppa i säng tror jag.. om jag ska orka upp i morn. Så vi hörs i morn, hej!









hemsidan




Kommentarer
Postat av: Maja o Djuren <3

söta bilder :)

2009-12-24 @ 12:42:43
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0