Idol i morn!

hejhej!

Tänkte göra en snabb uppdatering bara. I dag har jag väll inte gjort något speciellt.. skolan, läxor och såklart vovven!<3 Fick sluta en timme tidigare i dag i skolan så det var i allafall bra. Och i morn har jag sov morgon till 8.45, en liten stund i allafall. Börjar i vanliga fall klockan 8.10. Sen ska vi titta på 4:orna ( tror det var dom i allafall ) som ska ha lucia tåg, inte så kul då men bättre än lektion. Sen är det väll idrott tror jag och så har vi engelska prov och sen så slutar vi klocka 13.00. Och sen ska jag hem och ut på en snabb prommenad med Ella, fixa mig lite, sen ner med Ella till min morfar och sen - IDOL! Wiie! Haha. Så ser min morgondag ut i allafall :) Så som ni kanske förstår så kommer det inte uppdateras något här i morn tror jag i allafall. Men skriver säkert lite mer sen!




Vi hörs, hej!









hemsidan


Kommentarer
Postat av: Maja o Djuren <3

ha det så kuligt !! <3 så ses vi imorrn.

2009-12-11 @ 19:24:54
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Maja o Djuren <3

varför bloggar du inte :O? <3

2009-12-14 @ 16:16:36
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0