Juldagen

Hej!

Ja, i dag är det juldan. Har varit på midda hos min farmor och farfar i dag och så var min pappas brossor ( blir väll typ mina farbröder? ) och deras flickvänner där också.

I går på julafton var jag i allafall hos min farmor och farfar ( också ) haha. Fick en massa julklappar som jag är himla nöjd med!:) Bl.a:


  • En väska
  • 2 halsband
  • 2 armband
  • 2 par örhängen
  • Bok: Mental aktivering för din hund
  • Bok: Hund coachen Fredrik Steen
  • Pressentkort på H&M 500 kronor
  • Bio pressentkort
  • 1000 kronor i kontanter
  • 200 kronor i kontanter
  • 200 kronor i kontanter
  • Kläder: En soc tröja, supermysig!, Ett par jeans leggins och en tunika/tröja som man ska ha till med en skärp.
  • Mascara
  • Foundation
  • Tvål, hårvårds grejer te.x inpakning m.m


Och säkert något mer som jag har glömt. Är i allafall jätte nöjd!:) Ella fick såklart också julklappar. Två bollar och ett tuggben:)









hemsidan


Kommentarer
Postat av: Maja

vad kul !! :)

kan du inte fotta och lägga in bilder på alla presenterna ! :)



Ses vi imorrn ?



kram // maja o Zoro <3

2009-12-26 @ 11:58:09
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Maja

hej asså karro om du läser det här i tid så är det så att jag inhte mår så bra /hostar mm) så jag är inte helt säker på om vi kan vara på måndag ! men kan vi höras typ vid 11 tiden på måndag morgon för att se hur jag mår ?!=)

VILL SÅ GÄRNA ! men...men...



kramar <3

2009-12-27 @ 16:00:07
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0