Ny design!:)

Hej!

Jajemen, nu har jag fixat en ny design!:) Vad tycks? Själv blev jag riktigt nöjd!:) Gillar både headern och bakrunden:) Bakrunden blev ju lite häftig * ler * eller ska man kanske säga anorlunda? Haha! Är i allafall nöjd. Det är ju en '' hundblogg '' för det mesta i allafall så då passar de väll bra?:) Kan till lägga att bilden när hon springer är tagen i sommras, i juli tror jag. Kan vara augusti också men den är i allafall inte ny tagen. Dom andra två är relatift nya. Tyckte det var dags med en ny design och så eftersom det trots allt inte är jul längre. Vi närmar oss ju våren nu ( okej det är väll ett tag kvar men ändå ). Men nu ska jag nog gå och lägga mig så vi hörs i morn, hej!









hemsidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0