Några bilder

Hejsan !

Detta får bli en snabb uppdatering. Har varit i skolan i dag, som vanligt då & sen var jag på en prommenad med Ella. Och nu på kvällen har jag pluggat tråkig SO..  Så det är väll ungefär vad jag har gjort i dag.

Bjuder i allafall på några bilder.










Gillar faktist dom här bilderna :) Särskillt det första. Kan hända att jag visat dom här i bloggen förut menmen. Som ni säkert ser så har jag copyright skyddat dom och det kommer jag fortsätta att göra med mina bilder även fast jag har högerklicks skydd.







Inte så långt kvar nu alltså !:)









hemsidan






Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fixar man så att man kan skriva ett namn och sen när man klickar på det så kommer det upp en hemsida, blogg ? :) Så som du skrev Karolina på Majas blogg ? :)

2009-12-07 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0