<3

Hej allesammans <3


I dag har jag varit på sea och köpt en tunnel till Ella och hundgodis, bajspåsar, freespee ben och en jätte söt namn brika som är ett hjärta som det står Ella på och på andra sidan hjärtat står det mitt mobilnummer.
Och när jag var på sea så ringde astrid och frågade om vi kunde vara så hundarna kunder träffa varandra hennes hund Trixi och min hund Ella och då sa jag jag och så då träffade jag asta nere på ägarna där dom brukar ha agility kurser för där är det inhängnat och dom lekte jätte bra med varandra. Och sen gick jag hem för att äta ( vi grillade ) och sen gick jag ner ditt igen så dom fick leka en stund till men först gick vi elljusspåret meddom ( det lilla ) och då följde Evelina med fast hon hade tyvärr inte sina hundar Mimmi och Molly med sig :( Och se gick jag och Ella hem och asta sa att hon hade köpt sin agility tunnel på rusta och att den inte kostade så mkt där, och det var sant. För det första så var den längre och det kostade bara 149 kronor !!! helt otroligt för min som jag köpte på sea kostade 399 kronor !!! 400 spänn !! Och på rusta hade dom jätte mkt hund saker och jätte mkt agility hinder som var billiga !! så jag ska ditt i morn för jag ska köpa agility hopphinder, ett hopphinder med en ring som hunden ska hoppa i genom, slalompinar, ett halband som är täkt av typ kristaller som på sea kostar 755 spänn !! men på rusta 129 !! helt jävla otroligt och så ska jag köpa ett par grejer till.
Men jag lägger in bilder på allting i morn. För nu måste jag gå jag har en liten busig hundvalp som tycker att vi absolut ska leka fast klockan är typ 2 !! menmen hon är bara för söööt <3 men bebe <3




Ha en fortsatt bra kväll allesammans <3


GoD nAtT <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0