<3

Hej allihopa <3

I dag har jag varit på sea, jag handlade ett nytt koppel, nytt halsband, hund shampoo, ny klotång och hundben.
Skulle igentligen bara handla ett nytt koppel, shampoo och klotång men man hittar liksom lite fler saker och tänker
'' men det här kan vara bra att ha ''ungefär och sen var vi och handlade en ny bur åt Ella på hornbach ( ignorera min stavning vet typ inte hur det stavas, jag tror det stavas så... ? ) en som är större, som hon kan ha sen när hon blir vuxen också. Och efter det skulle jagigentligen träffat Hanna men detblev tyvärr inte så, för jag var tvungen och packa och fixa lite saker men jag saknar deej så jä*la mkt, Hanna och även Miranda men deej har jag iafl träffat i sommar det har jag inte med Hanna. Och nu ska jag åka till landet i 2 veckor och då kmr jag ändå inte få träffa er !! faan det suger !!
Men skulle bäretta en annan sak om den där buren vi köpte, det var så att Ella blev förelskad i den på en gång och låg och sov i den flera timmar och när jag skulle gå ner från köket till mitt rum för att fortsätta packa och tog jag buren med mig för Ella låg i den och sov och när jag var halvvägs så losnade handtaget på buren och det flög ner i trappan och voltade 2 varv. Och jag fick typ panik och sprang ner för trappan med handtaget i handen och gråtande och öppnade genast buren för att kolla att hon var okej och mamma och pappa som stog nere i vardagsrummet for också över buren för att kolla att hon var okej, och det var hon jag tog upp henne och hon slickade mig i ansiktet, snaka om lycka men jag glömmde typ att andas undertiden för plötsligt såg jag bara vita sjärnor framför mig så jag tog några djupa andetag så de blev bättre. Och sen fick pappa sätta tillbaka handtaget och säckra det med snören men aldrig att jag bär henne i den igen. Men det gick iafl bra som tur var. Men nu måste jag sova innan jag sommnar med datan i knät.




GoD nAtT & kRaM <3




Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0