Hej <3

Just nu gör jag inte så mkt...
Jag har precis tagit bort typ 30 inlägg här på bloggen...
Det är därför det bara är typ 4 elr 5 inlägg elr nått.
Men asså det var hellt onödiga inlägg typ '' hej allihoppa nu är jag inne på pea och msn'' jaha och vem fan bryr sig ??
Jag fattar typ inte att jag har skrivit dom..!!
Men a ja i dag har jag inte gjort så jätte mycket...jag har varit på sea och köpt nya matskålar åt Ella och aa...typ det.
Men nu sitter jag och funderar på om jag ska börja rida igen ( jag längtar så himmla mycket ) det är värkligen en speciell känsla när man sitter på häst ryggen och galoperar över någon äng elr när man flyger över något hinder :) Men man måste uppleva det för att förstå. Men jag vill inte börja i någon vanlig ridgrupp utan jag vill ta privatlektioner för man lär sig mycket mer då än om man rider i en vanlig grupp. Om man t.e.x. frågar något då får man något snabbt svar och sen springer dom i vägg igen. Men tar man privat lektioner lär man sig mycket mer och får den hjälp man behöver.
Men jag har kollat runt lite men jag har inte hittat något bra ställe som har så man kan ta privat lektioner så jag letar runt.
Är det någon som har något tips på vart det finns något bra ställe där man kan ta privatridlektioner ?? så snälla säg till mig då. Men ska dra nu så vi hörs ska eventuellt åka till landet men vet inte riktit när men a ja vi lär höras en då jag har ju datan med mig och jag jag ska försöka skriva oftare.


// K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0