***

Hej


Förlåt att jag inte skrivit på några dar... men har inte orkat...:P
Men jag ska försöka skriva oftare.
Men a ja i dag har jag inte gjort så mkt...
Ska väll snart ta en promenad med Ella, när hon vaknar den lilla sömntutan!!
I går var jag iafl och vacsinerade henne. Det tog inte mer en 2 minuter inne hos vetrinären och sen var vi klara, det var iafl det snabbastevetrinärbesök jag varit med om :P
Iafl i lördas var vi och tittade på husvagnar i haning dom flesta var jätte fina.
Och i morgon ( onsdag ) ska vi åka till Täby och kolla. Och sen i helgen elr nästa vecka så ska vi åka till upsala och kolla!!! Liksom till upsala snaka om tt bli besat !! men a ja jag slipe ju iafl vara hemma och jag har faktist aldrig varit i upsala så det ska bli kul :D
Men jag skriver senare, jag lovar !!






Bjuder på en bild på min lilla älskling <3 Hon är bara så söööt <3




Ciiiaaoo




Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0