Hej alla <3


I dag har jag inte gjort så mkt...
gått min vardagliga promenad med Ella runt lilla elljusspåret, följt med pappa och mamma och handlat.
Aa typ det men i morn ska jag till upplands väsby evetult södertälje men jag håppas det blir up.väsby och titta på husvagnar och på måndag ska jag till uppsala och titta på husvagnar. Igentligen skulle jag till landet på måndag men det blev inte så eftersom farmor och farfar blev sjuka :P så vi ska ditt på typ onsdag i stället :P A ja nu ska jag ta och avnjuta resten kvällen med lite bubbel ( alkoholfri cider ) höhö :P och sen gå och sova måste upp tidigt i morn om vi ska åka i väg, juste ska köpaen agility tunnel på sea i morn också och föresten det gick bra med Ella i går det blev inga skador elr så, vi ringde och frågade vätrinären och dom sa att man skulle märkt det derekt så asså typ att hon haltade, var yr i huvet etc. Men jag skriver in dagens outfit också, så här kommer den :




1. Svarta adidas byxor
2. Grön topp
3. Grön munktröja


Smink :


1. Svart mascara
2. Ljus lila ögonskugga
3. Svart eyeliner
4. Puder
5. Ljus rosa läppglanss









Njut av resten av kvällen


            och


GoD nAtT <3








Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0