Förlått...

Hej allihoppa <3

Och förlått att jag inte la in dagens outfit i går, men jag var tvungen att gå ut med hunden och sen glömde jag det. Och i dag blir det inte heller något, tyvärr för jag orkar inte nu. Men jag lovar att det blir det i morgon.
Men iafl nog pratat om det. Igentligen skulle vi ju åkt óch kollat på husvagnar i dag, men det blev inte så.
Vi ska ta det i helgen i stället, på lördag. Men vi ska inte köpa på lördag, utan bara kolla. För vi ska köpa sen i vår typ mars - april. För mamma och pappa vill kolla på lite olika modeller o.s.v så det inte blir som deras förra....
Det var väll typ ingenting som var hellt på den husvagnen... men a ja vi måste ju sätta dragkrok på bilen också, eftersom mamma och pappa var så dumma och köpte en bil utan dragkrok...!! och det är ju inte derekt billigt och sätta ditt en heller, liksom 7000 !! för en jävla dragkrok !! hellt otrolit !! Men a ja i dag har jag iafl varit med Miranda. Vi var nere där dom har hund kurser. Vi var där och tränade Ella, elr jag tränade henne och Miranda höll mig sällskap :) tack gmn <3
Först var vi där ensamma, men sen skulle jag hem och äta och efter det gick vi ditt igen och då hade det kommit ditt några. Några jävligt irriterande personer!! som stog och stirrade på oss hela jävla tiden ( jag hatar människor som stirrar ) och skrattade när jag tränade Ella !! IDIOTER!!! Bara för att dom hade typ 10 hundar som dom värkade tro var bäst. Visst dom kanske kunde lite mer än Ella men och ?? vad fan tror dom ?? Hon är ju en valp !! Men a ja nu ska jag gå ut med Ella för sista gången i dag och sen ska jag gå in, vi får väll se vad jag gör då, jag kanske går in på msn men vi får se. Men Vad har ni gjort i dag ???




God natt allihoppa <3




Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0