God kväll <3

Hejsan alla <3


Nu håller jag på och pakar ner det sista :D
Jag åker i morgon bitti runt 8 tiden.
Jag har så klart datorena med mig, båda två :D
Hur skulle jag klara mig utan data i typ 10 dar..?!!
Svar: det skulle aldrig gå !!
A ja i dag har jag iafl inte gjort så jätte mkt... träffat min kusin, packat, gått promenad med Ella, Astrid och Trixi, åkt till mormor, ätit på grillpalatset och packat enu mera.
Plus att jag skickat en massa mail till olika personer.
Nu har vi köpt ett fästing halsband åt Ella, och som tur är så är hon inte påvärkad av det :D hon är bara lite trött men annars är hon som vanligt. Som sakt jag bloggar i morn på vägen. Det lär nog bli en hel del inlägg i morn :D så det blir kul för er som följer denhär bloggen :D Hahah a ja här kommer resten av bilderna på sakerna jag köpte i går:












Rosa sweeterjacka. Bilden är inte tagen av mig.












Vita canvasskor med svarta prickar. Bilden är inte tagen av mig.












Hund halsban med diamanter, jag har den med röda diamanter ( en så länge för stort för Ella ). Bilden är inte tagen av mig.












Halsband och koppel, jag har det gröna. Bilden är inte tagen av mig.












Hund T-shirt, jag har den med röd krage. Bilden är inte tagen av mig.









Bilderna är INTE tagna av mig !!









Ha en fortsatt bra kväll allesammans <3


GoD nAtT <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0