Hej <3

Hej alla <3




I dag har jag varit på rusta och köpt agility hinder.
Ett hopphinder, ringhinder och slalompinnar.
Så nu har jag tunnel, hopphinder, ringhinder och slalompinnar :D
Ska lägga upp bilder på dom.
Och sen åkte vi till caravanhallen hallen och kollade på husvagnar, fast dom hade typ gammla husvagnar som var från 89 och som det stank i !! Blää !! A ja sen åkte vi till mcdonald's för jag var skit hungrig!! Och inte bara jag alla var det.
A ja nu ska jag springa och hämta nått att dricka och sen sk jag kolla på beck, fast just nu är det reklam !! Blää, I hate reklam !!




Ha en fortsatt bra kväll allesammans <3









Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0