Hej allesammans <3

Här kommer bilderna på agility hindrerna jag köpte i dag :



















Bilderna är inte tagna av mig, jag tog dom från http://rusta.se









Här är agility hindret som jag köpte i går :














P.s Det är Inte jag och Ella på bilden, haha det förstår ni nog men ändå. Bilden är tagen från: http://seahundochkatt.se









Det kanske kommer bilder på när jag och Ella tränar i morn, men vi får se. Jag lovar ingenting. Men jag kan lova att det kommer ett par inlägg i morn :D I morn blir det '' packa färdigt dag '' och så ska jag bada Ella, klippa hennes klor och trimma ner henne, fast inte hennes gulliga huvud, där får det långa håret vara kvar. Och så ska vi köpa ett fästing halsband till Ella. Så hon kommer vara helt groggy i 24 timmar när jag sätter på henne det för det blir så av halsbandet.
Och så blir det ju såklart lite agility träning i morn också :D Jag köpte föresten ett halsband i dag också med diamander över hela halsbandet men det är fortfarande lite för stort och så köpte jag ett grönt halband och koppel och en jääte söt tröja till henne ( haha :P ). Jag lägger upp bilder på dom sakerna i morn.




Ha en fortsatt bra kväll och GoD nAtT <3




Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0