1:a November !?

HejHej !<3


Gud tänkte värkligen inte på att det är 1:a November nu ! Gud ibland går tiden faktist för fort om man tänker efter ;) Fast jag tycker ju att tiden går ganska elr faktiskt väldigt långsamt dom tråkiga skolveckorna.. menmen som sakt nu äre ju November !:D Tänk i morn äre skola igen ( det blir ju faktist i morn eftersom det är söndag nu ) UCSH, säger jag bara ! Ucsh, fy, blä & allt vad man nu kan hitta på det är hur som helst inget jag ser fram emot. Tänkte faktist börja angagera mig lite mer, alltså inte bara i skolan ( men det också ). Tänker faktist på hundträningen !:) Känns som jag har varit på tok för oaktiv när det gäller det.. tyvärr, men jag har haft väldigt mycket i skolan & så också. Så jag får väll skylla på det ;) Men det är nog lite för att jag inte orkat heller.. Men nu blir det nya tag !:D Först skola sen hem & göra ev läxor & sen blir det hundträning & INTE sätta sig framför datorn ! Som jag tyvärr har en förmåga att göra.. Men nu ska det bli ändring på det !:D Men var inte oroliga det blir daglig uppdatering i bloggen ändå :) Iafl på kvällen & kanske även hinner när jag gör läxorna. Fast då slutar det oftast med att jag sitter kvar där också.. så det blir nog på kväller :) Nej, nu ska jag faktist ta & fixa ett par andra grejer, så vi hörs i morn !<3




C i a o !<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0