Agility träning

Hej !

Har varigt ute på tomten och tränat agility och fotat lite bilder i det fina vädret !:) Blå himmel och sol, kan det bli bättre ? Och det ska vara November ?:O Haha :D

Agilityn gick i allafall superbra, hon hade jätte bra fart och var mycket mer koncentrerad en hon brukar :) Hon sätter slalomen bättre och bättre nu, lyssnar bättre och är mer uppmärksam på mig. Är alltså supernöjd !:) Filmade tyvärr inte men fotade ett par bilder i stället, som jag tänkte visa er nu.

















Ja där var dom bilderna :) Vad tycks ? Jag vet att visa är lite suddiga menmen det blev så men jag bjöd på dom ändå. Har ni tänkte på en sak, jag har hopp och ringhindret nästan på marken men Ella hoppar i allafall typ 3 gånger så högt. Min sötnos !<3

Nej, nu ska jag snart ta och börja göra mig i ordning, ska ju på fest hos Astrid sen :) Ska först fixa lite med min hemsida tror jag.

Men vi hörs sen, hej !









hemsidan

  

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sööööt!!!

2009-11-21 @ 17:33:57
URL: http://hannagarpmos.blogg.se/
Postat av: Maja <3

jätte fina bilder, jag har oxå kommit igång med agilityn en timme varje dag och zoro går super i hopp, ring, tunnel men vi behöver finslipa LITE på slalom och säcktunnel .. sj då?

2009-11-21 @ 19:12:24
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0