Agility eller lydnadsträning ?

HejHej !

Sitter här och funderar på om jag ska gå ut och träna lite agility.. bara det att de är kolsvart ute och träningen ( iafl våran ) brukar inte bli så bra då. Hmm.. eller så går jag ner till planen och tränar lite lydnad i stället :) Är kanske en bättre ide' !:) Ska försöka få tag på Evelina också och höra om hon vill hänga med.

I övrigt så har jag väll inte haft världens bästa dag om man säger så.. började när jag hade bild, då fick min bildlärare typ damp på alla och skrek och höll på.. sen världens sämsta matte lektion, alla satt och prata och sjöng och ja.. inte så lätt att koncentrera sig då.

Ja, nog om det nu ! Nu ska det i alla fall bli lite träning med Ella :) Och efter det läxor.. har ett engelska prov som jag måste plugga till i morn, har en så länge inte pluggat nånting till det.. och så har jag franska, svenska och så ska jag göra lite matte eftersom jag inte fick så mycket gjort på den lektionen.

Men vi hörs nog sen, hej !









hemsidan



Kommentarer
Postat av: Maja <3

jag tycker at mna först och främst ska satsa på lydnaden man har juh kansek 5 år innan det är försent att hård tävla agility så satsa först på lydnad ;) det gör i alla fall jag.

2009-11-21 @ 19:18:45
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0