Börjar om !

Hej !

Har nu bästemmt mig, höll på och velade fram & tillbaka hela kvällen igår. Men nu har jag bästemmt mig jag ska börja om med bloggen, ska inte redera några inlägg eller så men ska börja om & skriva mer seriöst, okej jag skriver väll inte så oseriöst då men iafl. Bloggen har en inrikting eller vad man nu ska kalla det, de är bara det att jag har kommit ur den mer & mer. Men nu börjar jag om ! Det ska inte vara några '' hej i dag har jag varigt i skolan & det var tråkigt '' inlägg. Det är en hund & fotoblogg, självklart kanske jag skriver om något annat lite då & då men inte såna tråkiga inlägg som det blivit på sisstonde. Ska även försöka lägga ut lite mer bilder i bloggen, de blir ju mycket roligare då :) Ska även ändra min bakrund, dom där hjärtana är inte så passande..


Så nu börjar vi om igen !




Kram !<3










Kommentarer
Postat av: Hanna <33

Ja, du tog ett bra insativ (stavnin?)

2009-11-18 @ 07:21:52
URL: http://furustens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0