Go' natt !

Hej !


Det blev tyvärr ingen lydnadsträning.. jag tog en långprommenad i stället och tränade lite freestyle. :) Eftersom jag har ganska mycket läxor och prov etc. Men det blir nog lite lydnadsträning i morn om jag hinner.. slutar ju så himla sent på torsdagar, okej inte bara på torsdagar på månadag och tisdagar också men det känns som torsdan är den längsta dan.

Följde med pappa ner till station förut eller ja vid elva eftersom jag märkte att mitt busskort hade gått ut i dag. Så jag följde med honom ner ditt och köpte ett nytt. Men nu har jag i alla fall ett.

Har väll igentligen inte så mycket mer att säga. Så vi hörs i morn, go' natt. hej !









hemsidan


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0