Har ingen lust att blogga...

Nej.. jag har ingen större lust att blogga just nu.. fick en kommentar av en person som inte skrev sitt namn ( fegt att inte våga stå för sin åsikt tycker jag ) som fick mig att tappa min '' blogg lust ''.. Vi får se när jag bloggar igen. Skriver iafl ut resultatet från utst som är på lördag i bloggen på söndag. Så vi hörs väll då. Förlåt till er som skriver snälla kommetarer ( nu var det här inte derekt någon '' dum '' kommentar men en åsikt som fick mig att tappa lusten till att blogga iafl ) jag uppskatar det jätte mycket till er iafl !<3 Men vi hörs om 1 dag, 1 vecka, 1 månad.. ja jag vet inte när, när jag får lust att blogga igen helt tänkelt. Skriver iafl som sakt ut resultaten från utst som är på lördag på söndag. Vi hörs !<3










Kommentarer
Postat av: Maja

awww... men jag vill juh läsa... men kan vi inte ses typ på söndag elr något ? ring elr messa ;)

2009-11-13 @ 17:45:44
URL: http://majazoro.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!

Stackars dig! Men strunta bara i dem säger jag. Jag vill inte att du ska bry dig om de fega jävlarna! De förkänar inte att kolla in din blogg!!!!!

2009-11-13 @ 20:25:27
URL: http://hannagarpmos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0