Jag har fobi !

Ja, som rubriken tyder.. jag har fobi ! För att vaccsinera mig mot grissjukan elr som det igentligen heter, svininflensan. Mamma vill typ att jag ska vaccsinera mig.. usch ! JAG VILL INTE ! Alltså hon tvingar mig ju inte men hon vill.. pappa vaccsinerade sig i dag.. Han har typ feber & så.. Och sist jag vaccsinerade mig ( i 4:an ) så svullnade hela min arm upp & jag kunde inte röra den alls ! Och då var det bara något vanligt vaccsin.. mot rödahund eller något.. Usch jag vill, men sammtidigt inte.. jag har sån jävla fobi mot sprutor så det är inte sant ! Usch jag HATAR värkligen sprutor, haha. Men vi får se hur det blir...

Ska ni vaccsinera er ?












Kommentarer
Postat av: Maja <3

kansek , men min lärares fru vaccsinerade sig och hon mår som vanligt o känner ingenting.

2009-11-03 @ 20:00:39
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0