Märkte en sak nu..

..nämligen att på videoklippet nedan så hör man i bakrunden att det är någon som säger '' vad gör du ? '' och jag tänkte bara säga att det är min jobbiga granne elr jag ska inte säga granne för det är det ju inte men hon bor på min gård. Och hon är faktist jobbig, hon är typ 5 år och så fort hon ser mig & Ella så skriker hon '' heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Ellaaaaaaaaaaaaaaaa '' Man kan kanske tycka det är söt men jag tycker det är skit jobbigt ! Men tänkte bara säga det i fall ni undrar vem det är. Hon står alltid vid staketet vid vår tomt & tittar när jag tränar Ella.. Jobbigt läs jobbigt för det är det faktist ! För Ella kan inte koncentrera sig utan springer bara ditt & morrar & skäller, hon gillar inte när det står folk där & bara tittar, haha. Kanske ska be mamma & pappa bygga högre staket :D Så det inte går att se in !:D Haha.. nej nog om det. Ville bara säga det.





C I A O !<3











Kommentarer
Postat av: Hannah & fjärilshundarna

Vad jobbigt med den där ungen. :/ Skulle nog själv bli lika galen. ;D Men tänk positivt; det kan ju vara väldigt bra träning eftersom Ella springer dit & skäller/morrar. Om du tränar på att hon inte ska bry sig om henne & bara om dig kan man ju se det hela som positivt då Ella lär sig något viktigt, störningsmoment kan vara nyttigt att träna med. ;) hihi



Sv: Haha, ja! Såklaaart läskiga är ju mina spöken. ;) Håll med om att du blev skrämd.. ;D



Förstår att du blev rädd när vargen kom så nära, speciellt när du hade Ella med dig kan jag tro?

Ja, men nu har det gått 4 veckor så bara 4 veckor kvar då.. Tycker faktiskt det är dåligt att de tar sån himlans lång tid, för man måste ju ha internet till viktiga saker också (betala räkningar t ex) och tänk om man inte har mobilt bredband då. ;P Fast antar att det kommer snart... (;



Har hört att freewebs.com är jobbigt, fast man kan ändra tror jag genom CSS mall & htmlkoder, vet dock inte exakt hur då jag inte har haft/har det. ;D <3 Nogg.se hade jag innan, fast det hade du va? Men annars vet jag faktiskt inte. Eller jo, www.weebly.com/ är rätt så bra enligt mig, så du kan ju testa där om du vill. ;) Annars kostar nog de flesta andra pengar..



Ha en fortsatt bra 1a november du också. :D

Kram

2009-11-01 @ 10:25:11
URL: http://www.Cayennepeppar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0